Ką naujo siūlote pažinčių rinkoje lietuviams? Andrius M.
ATSAKAU
Pagrindinė mūsų inovacija – lankstus sinergizuotas pažinčių procesas apimantis visus įmanomus populiariausius, aktualiausius pažinčių metodus, tokius kaip
virtualus asistavimas internetinėse pažintyse (pagalbos interneto pažintims nori apie 60% klientų),
be to naudojant iškart apie 10-20 programėlių (!!!);
profilio kūrimas (kliento aprašymas, ieškomojo aprašymas);
iki 20 programėlių parinkimas;
pirmo pasimatymo pokalbio treniravimas (mock date);
gyvas pažinčių procesas VIP klientams;
greitosios pažintys;
privačios konsultacijos;
pažinčių proceso prenumerata ir kt.
Geriau reiktų sakyti, kad tai beveik tobula šiuolaikinė pažinčių agentūra hibridizuojanti visus įmanomus moderniausius ir tradicinius pažinčių metodus.
Mes dar 2004 metais pirmieji Lietuvoje pradėjome nuo greitųjų pažinčių renginių organizavimo ir tai buvo svarbiausias trendas pasaulyje tuo metu. Dabar mes stipriai modernizavome savo know how ir kelis kartus praplėtėme taip vadinamus pažinčių protokolus. Tetrūksta tik pridėti verslo pažintis ir net tai jau darome, bet kol kas labai kuklia forma.
Gavę klientų atsiliepimus visai neseniai įvedėme dar dvi naujas paslaugas – parengimą pažinčių procesui (faktiškai – vertės pakėlimą), po kurio dauguma klientų sugeba labai efektyviai dalyvauti tolesniuose pažinčių proceso etapuose patys.
Taip pat įvedėme prenumeratą, kuri leidžia visas paslaugas gauti lanksčiu tęstiniu būdu neribotai laike.
Tuo tarpu iš anksčiau mes tebesiūlome standartinius planus metams laiko, nes maždaug per tiek laiko klientai susiporuoja.
Grįžtant prie parengimo pažintims primenu, kad didieji pažinčių etapai yra trys: pasirengimas, paieška, bendravimas (į tai įeina ir galutinė atranka). Kiekvienas šių etapų turi savo unikalią specifiką. Pirmas etapas, t.y. pasirengimas – pats svarbiausias ir deja jo neįvykdžius pažintys trunka per ilgai, vyksta vangiai ir neefektyviai arba išvis nutrūksta prie pat sėkmingo rezultato.
Pokalbiai su paskutiniais klientais parodė, kad viena nedidelė klaida ar atrodo smulki detalė (iš tikro ji labai svarbi) pasirengime numuša motyvaciją, sutrikdo visą pažinčių eigą tokiems žmonėms, kurie realiai turi aukštą vertę pažinčių rinkoje.
Pavyzdžiui moteris turi tris vaikus ir galvoja, kad jai bus sunku surasti vyrą, tačiau specialisto požiūriu kaip tik jos vertė didelė tam tikrai vyrų kategorijai, kurie patys turi vaikų arba nori didelės šeimos. Tereikia pakoreguoti paieškos kriterijus, pataisyti akcentus profilyje ir praplėsti geografiją bei aktyviai ieškoti.
Kitas pavyzdys – vyras su labai aukšta pažinčių rinkos verte neturi koučerio, kuris pakeltų jo žemą savivertę. Tai nėra paprasta padaryti, bet pakankamai daug ir giliai kalbantis, bei duodant atsakymus į sunkius psichologinius klausimus, apmokant tam tikrų dalykų yra padaroma.
Trečias pavyzdys – jauna patraukli moteris gauna per daug laiškų iš interesantų, nežino kaip su jais komunikuoti ir atsirinkti tinkamiausią. Pirmiausia mes padedame jai labai tiksliai, tiesiog preciziškai nustatyti vyro paieškos kriterijus ir perdaryti tobulą savęs prisistatymą. Tai iš dviejų pusių stipriai susiaurina ir atfiltruoja (atbaido) nesuderinamus vyrus. Jeigu laiškų vis vien per daug – jai leidus mes sėdame greta ir kartu žiūrime profilius sakydami į kuriuos ir kodėl reikia atkreipti dėmesį. Arba net siūlome jai naudoti supaprastintą CRM (klientų valdymo) sistemą kurią esame atidirbę per daugelį metų.
Ketvirtas pavyzdys – smulkūs sveikatos defektai, kuriuos turime visi. Labai dažnai nedideli trūkumai labai stipriai kerta per savivertę ir paieškos aktyvumą. Tuo tarpo garsūs pažinčių ekspertai teikia pavyzdžius kaip įvairūs žmonės turėdami kai kokių sveikatos defektų (raukšlės veide, celiulitas, nesutvarkyti dantys, nedidelis antsvoris, nusilpusios krūtys po vaiko maitinimo, odos šiurkštumas, stiprus prakaito kvapas, nesutvarkyti plaukai ir kt) puikiausiai susiporuoja, turi dar palikuonių ir laimingai gyvena kartu. Pasirodo visgi siela svarbiau.
Taigi mes žvilgsniu iš šono iškart pasakome, kuriose srityse su mūsų klientu yra viskas puiku, o kurias iš tikro reikėtų pakoreguoti prieš pradedant pažintis. Maža to – mes parodome kaip ir kada rodyti privalumus, o kada ir kaip deklaruoti savo trūkumus. Sunkesnę psichologinę darbo dalį darome mes, o lengvesnę – dietologas, fotografas, stilistas ir pan. (jei jų reikia) deleguojame trečiosioms šalims.
Gebėjimas greitai suvokti žmogaus privalumus ir trūkumus pažinčių požiūriu yra nuostabioji mūsų darbo dalis. Toks gebėjimas ateina su ilgesne patirtimi stebint į ką dauguma klientų tipiškai kreipia dėmesį vieni kituose.
Čia dar žinotina, kad tai, kas vienam žmogui atrodo trūkumas – kitam yra privalumas ir jeigu pažintyse taikoma į teisingą, suderinamą žmogų (tinkamą target audience) – būtent jam jūsų menami trūkumai bus geidžiami privalumai. O juk pažintyse galiausiai reikia surasti tik vieną žmogų.
Šią adatą šieno kupetoje mes žinome kaip greitai surasti.
Parengimas pažintims yra ne tik psichologinis darbas su klientu, bet taip pat modernių pažinčių taisyklių ir principų išsamus paaiškinimas (apmokymas), o taip pat daugybės realių gudrybių parodymas.
Visas parengimas standartiškai trunka 4 mėnesius ir turi adekvačią kainą.
Į tai įeina pagalba, patarimai, biografijos rašymas (kliento aprašymas, ieškomojo aprašymas), programėlių parinkimas, patarimai kuriant profilius programėlėse.
Taip pat mes teikiame valandinį konsultavimą tais konkrečiais klausimais, kurie domina klientą; standartinį konsultavimą metus laiko (per tiek laiko dažniausiai surandamas žmogus)
Visi paslaugų planai čia https://www.malonususipazinti.lt/?page_id=2865
Įsigyti galima čia https://tickets.paysera.com/lt/event/malonususipazinti-lt-konsultacijos-723d
One Reply to “Naujos pažinčių paslaugos”
[…] Daugiau https://www.malonususipazinti.lt/?p=3686 […]